مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 20:052023-10-17دانش

میز دانشجو| تشریح جزییات انتقالی دانشجویان غیرایرانی دانشگاه های علوم پزشکی


نحوه انتقالی و میهمان شدن دانشجویان غیرایرانی شاغل به تحصیل در دانشگاه های علوم پزشکی اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، نحوه انتقالی و میهمان شدن دانشجویان غیرایرانی شاغل به تحصیل در دانشگاه های علوم پزشکی اعلام شد و بر این اساس انتقال دانشجوی غیرایرانی از یک موسسه به موسسه دیگر در داخل ایران به شرط موافقت موسسات مبدا و مقصد بلامانع است.

انتقال دانشجو از دانشگاه خارج از ایران به داخل ایران ممنوع است و دانشجوی غیرایرانی شاغل به تحصیل در خارج از کشور می تواند به عنوان یک متقاضی جدید درخواست تحصیل در دانشگاه داخل ایران را داشته باشد.

در صورت پذیرش دانشجو به عنوان متقاضی جدید، دانشجو می تواند درخواست پذیرش برخی از واحدهای گذرانده خود در موسسه قبلی را مطابق با آیین نامه داشته باشد.

انتقال دانشجو از یک موسسه داخل کشور به خارج از کشور در صورت اخذ پذیرش موسسه خارج از کشور منویط به اینکه دانشجو هیچ گونه بدهی مالی به موسسه نداشته باشد و شهریه تحصیل خود را در سال جاری به صورت کامل پرداخت کرده باشد، بلامانع است.

مهمان شدن دانشجویان غیرایرانی در مقاطع Undergraduate مشروط به رعایت کلیه ضوابط کنسولی مربوطه، در صورت موافقت موسسه های مبدا و مقصد (دارای مجوز پذیرش دانشجوی غیرایرانی در رشته مقطع تحصیلی دانشجو در دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میز دانشجو| تشریح جزییات انتقالی دانشجویان غیرایرانی دانشگاه های علوم پزشکی

میز دانشجو| تشریح جزییات انتقالی دانشجویان غیرایرانی دانشگاه های علوم پزشکی